Vrácení a výměna zboží

Garance spokojenosti na Clinique Online

Pokud byste z jakéhokoli důvodu nebyli zcela spokojeni s produkty Clinique zakoupenými online, můžete zboží vrátit, nebo vyměnit. Vrátit nebo vyměnit je možné pouze produkty zakoupené na stránkách clinique.cz. Pokud potřebujete s vrácením produktu pomoci, prosím kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420228880273. Zákaznický servis je k dispozici 9 -17 hod., od pondělí do pátku.

 

Jak vrátit nebo vyměnit nevyhovující produkt?

Pokud si přejete vrátit, nebo vyměnit produkt(y) zakoupené prostřednictvím Clinique Online a využít možnosti vrátit zboží bez úhrady poštovného, postupujte podle následujících 3 kroků:

1. Vraťte produkty do původního obalu a zabalte je do krabice, ve které jste zboží obdrželi.

2. Kontaktujte náš zákaznický servis na: Kontaktuje Nás nebo +420228880273, který pro vás objedná vyzvednutí zásilky kurýrní službou.
Náš zákaznický servis pro vás vytvoří elektronický návratový štítek, který bude mít kurýr připravený s sebou při převzetí vracené objednávky. Pokud jste zásilku platili na dobírku, sdělte prosím zákaznického servisu také číslo účtu, na který mají být peníze vráceny.

3. Vy si pouze s Českou Poštou domluvíte vyhovující termín pro předání zásilky. Vrácení zásilky je bezplatné. Zboží zakoupené online není možné vrátit v prodejně.
 

  • Pro vaši ochranu a záruku neprodleného vrácení zboží prosíme neposílejte produkty zpět jiným než výše popsaným způsobem. Nezodpovídáme za zásilky, které se ztratí během přepravy.
  • Pokud byla vaše zásilka při doručení poškozená prosím postupujte dle kroku Poškozené zboží.
  • V případě, že potřebujete upravit datum nebo adresu doručení, postupujte podle kroků doporučených dopravcem pro tuto situaci.
  • Vrácené zásilky zpracováváme do 14 dnů od jejich obdržení. V této lhůtě budou peníze poukázány zpět na účet zákazníka. Lhůta připsání částky na účet zaleží na bance. Kontaktujte svou banku pro bližší informace.
  • Pokud máte k vrácení zboží nějaké dotazy kontaktujte nás na e-mailu: Kontaktuje Nás +420228880273.

Přáli byste si zakoupený produkt vrátit, nebo vyměnit?

Pokud nejste z jakéhokoli důvodu zcela spokojeni s produkty zakoupenými online, požádejte prosím o pomoc náš zákaznický servis.

 

Moje zásilka byla doručena poškozená. Co mám dělat?

Pokud jste obdržel(a) poškozenou zásilku, uschovejte krabici, všechny obaly včetně kompletního obsahu zásilky a kontaktujte nás, jakmile to bude možné na čísle +420228880273 nebo Kontaktuje Nás.