ESTÉE LAUDER COMPANIES KAMPAŇ PROTI RAKOVINĚ PRSU

 

SPOJUJE NÁS VÍRA V NALEZENÍ LÉKU

#TimeToEndBreastCancer

 

Kampaň proti rakovině prsu společnosti Estée Lauder Companies inspiruje a spojuje lidi po celém světě s jasným cílem a vizí vytvořit svět bez rakoviny prsu. Tato největší dobročinná iniciativa naší společnosti podporovaná zaměstnanci po celém světě byla založena Evelyn H. Lauder v roce 1992 spolu s představením ikonické růžové stužky, která se stala symbolem boje proti rakovině prsu. 

Dosud se díky této kampani podařilo vybrat přes 79 milionů dolarů na podporu celosvětového výzkumu, vzdělávání a lékařských služeb s více než 65 miliony dolarů, které financovaly 260 lékařských grantů na výzkum prostřednictvím nadace Breast Cancer Research Foundation®.
Navíc Estée Lauder Companies za každý příspěvek ve feedu označený hashtagem #TimeToEndBreastCancer přispěje této nadaci částkou 25 dolarů.

Náš závazek

Jsme si vědomi ohromného pokroku, kterého již bylo dosaženo, hodně práce je ale ještě třeba udělat a naše odhodlání je silnější než kdy dříve. Míra úmrtnosti žen se od konce 80. let snížila o 40% a při včasné diagnóze je délka dožití 5 let u více než 90% pacientek. Naše kampaň k těmto výsledkům pomáhá velmi výraznou měrou.

Po celém světě podporujeme více než 60 organizací soustřeďujících se na problematiku rakoviny prsu.

V rámci České republiky podporujeme Onko Unii, a to částkou ve výši 50 % z výtěžku z prodeje produktů označených růžovou stužkou.

Téměř každý zná někoho, koho se tato nemoc dotýká, nebo si sám tuto diagnózu vyslechl.

Noste růžovou stužku a nechte se vyšetřit, má to smysl.

 

#TimeToEndBreastCancer